6 Mart 2019 Çarşamba

Trende kaldı ...eskiler/4



Sessiz trenlerin arkasından baka kaldım sana

Ellerimi kaldıramadım sana

Bir el salla yamadım sessizce giden trenden

Tutmadım öyle bir gittin ki tutmadım seni

Vagonlar boş kalmıştı bir tek sen vardın

Sessiz vagonlarda

Adın kaldı tren raylarında

Gözyaşlarımı kaldırımla paylaştım

Hayallerimi tren raylarında bıraktım sen gidince

Bir anlamı kalmadı ne mutluluğun ne umutlarımın

Boş kaldı ellerim

Hüzünlere boğdum yüreğimi

Şimdi gidiyorum bir hazan sabahında çıkıp gidiyorum kalbinden

sessiz kaldım..
.12/ 01/2009

1 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.
    Trenlerin hayatımızdaki yeri, bir ulaşım aracı olmakla birlikte yüreklerimizde ve gönüllerimizdeki yeri bir ayrıdır. O tren düdükleri çok acıdır ve her düdük, bir kavuşmanın heyecanından çok; ayrılığın, hasretin ve özlemin bir habercisidir.

    Şiirinde de bu temayı çok güzel işlemişsin. Kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Yeni sayfan da çok güzel olmuş. İyi günlerde, iyi ve güzel paylaşımların yer aldığı bir sayfa olarak kullanmanı dilerim.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil

Eskiler den Notlar4

Sessizdi koca şehir yıkılan duvarlar altında Güneş zamansız doğuyordu Kızıla çalan yüreğim şimdi tek nefeste kaldı Ağlıyordu kaldırımlar...